Selecteer een pagina
Ecash Horeca Kassa Software
Ecash Live Horeca Kassa Software

Ecash makes it easy !

Tonit wil het de horecaondernemer zo makkelijk mogelijk maken. Door in te spelen op vragen en wensen van horecaondernemers die u voorgingen en met ruim 20 jaar ervaring in afrekensystemen in de horeca, weten wij welke knelpunten er zijn. Hiervoor is Ecash ontwikkeld, een slim afrekensysteem. Ecash is door iedereen makkelijk te begrijpen en dankzij de eenvoudige functionaliteit kunt u veel tijd en geld besparen. Het programma is volledig uit modules opgebouwd, zodat u met een eenvoudig systeem kunt beginnen dat later kan meegroeien met uw onderneming. Ecash is toepasbaar in de hele horecasector. Van een klein café of cafetaria tot een groot restaurant of cateringbedrijf. Voor iedere bedrijfsgrootte hebben wij een geschikt systeem met een uiterst scherpe prijs. Ook denken wij graag met u mee over de mogelijkheid tot financiering van uw kassasysteem

Geen inwerktijd voor uw personeel.

Iedereen kan na een korte instructie direct met de kassa werken. Ecash werkt intuïtief en is volledig programmeerbaar zodat deze aansluit op uw onderneming.

Communicatie binnen uw onderneming.

Directe communicatie tussen kassa, keuken en bar. Bestellingen die worden ingevoerd op de kassa, worden direct geprint in de
keuken en op de bar. Hierdoor weet iedereen wat er wordt verwacht waarmee u rust in de zaak creëert en het aantal fouten reduceert.

Overzichtelijke tafelplattegronden.

In een oogopslag ziet u op welke tafels een bestelling staat en waar nog een bestelling moet worden opgenomen. Ook kunt u zien welke gasten al een rekening hebben gekregen en willen betalen.

Herinnering voor upsales.

Na een tijdje verkleurt een tafel zodat de bediening kan vragen of er nog wensen zijn bij een tafel en of gasten wellicht iets extra’s willen bestellen. Dit blijkt uw omzet een flinke boost te kunnen opleveren.

Precies wat u nodig heeft voor nu en in de toekomst.

Ecash is modulair opgebouwd. Dit betekent dat uw kassa volledig naar uw wensen wordt ingericht. Ecash kan alles wat u wilt en doet niet wat u niet wilt. Wanneer uw onderneming groeit en uw wensen groeien dan kan uw kassasysteem altijd worden uitgebreid met meer functionaliteiten.

Voorkom diefstal.

Met het kassasysteem kunt u achteraf de handelingen van uw medewerkers nagaan. Betaalde bedragen, gewijzigde orders, gegeven kortingen, alles blijft zichtbaar. U heeft daardoor inzicht in de inkomsten van uw onderneming en minimaliseert de kans op diefstal omdat iedereen weet dat dit terug is te zien.

Scherpe prijs.

Ecash is geschikt voor de gehele horeca sector. Of u nu een café, restaurant, catering of discotheek heeft, er is altijd een geschikt Ecash systeem tegen een uiterst scherpe prijs. Daarnaast biedt Tonit diverse
financieringsmogelijkheden.

 Altijd en overal toegang, ook zonder Internet verbinding.

Ecash Live is een hybride cloud oplossing. Hiermee heeft u de voordelen van een cloud oplossing waarbij uw data veilig is opgeslagen in de cloud en overal toegankelijk is zonder de nadelen bij een Internet storing.
Als er tijdelijk geen Internet verbinding is dan werk Ecash volledig zonder beperkingen lokaal verder. De omzetgegevens worden dan alsnog naar de cloud verstuurd als de verbinding weer terug is.

Een maand geen Internet ? Geen probleem ! Wij noemen dat LIVE !

 Snelle werking.

Ecash Live is zeer snel. Bediening kan razendsnel bestellingen ingeven en doorvoeren zonder vertragingen. Data wordt lokaal verwerkt en dat is gewoon sneller.

 Binnen 5 minuten ingewerkt.

Iedereen kan direct en zonder uitleg met de kassa werken. Ecash Live werkt intuïtief en is volledig programmeerbaar zodat deze aansluit op de wensen van uw onderneming.

Modern systeem gebaseerd op jarenlange ervaring.

Ecash Live is ontwikkeld met de kennis en ervaring van Ecash Classic. Een systeem dat al ruim 20 jaar naar volle tevredenheid door duizenden medewerkers en ondernemers wordt gebruikt. Al deze ervaring is terug te zien in deze Ecash Live software maar dan uitgebreid met alle moderne zaken die een LIVE systeem te bieden heeft.

Meerdere vestigingen beheren vanaf iedere werkplek.

Onze Ecash Live backoffice is overal toegankelijk. Hier kunt u artikelen, plattegronden, medewerkers, instellingen, etc. beheren van al uw locaties en al uw kassa’s. Dit allemaal vanaf een gewone computer, laptop of tablet.

 Groeit mee met uw wensen.

Ecash Live is modulair opgebouwd. Wij richten uw kassa in naar uw wensen. Gebruikt u modules niet dan ziet u ze ook niet. Dit houd het overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Er komen ook telkens nieuwe modules uit die u in de toekomst kunnen helpen.

Scherpe prijzen.

Ecash Live is geschikt voor de gehele horeca sector. Of u nu een café, (afhaal) restaurant, catering of club heeft er is altijd een geschikt Ecash Live systeem tegen een scherpe prijs.

Grafische tafelplattegronden

Grafische tafelplattegronden

Op de grafische tafelplattegronden ziet u in één oogopslag welke gasten al voorzien zijn en wie er nog wacht op bediening of graag wil afrekenen. Tafelplattegronden zijn eenvoudig te maken en ma-ken het voor bediening makkelijk om de juiste tafel te herkennen. U kunt meerdere tafelplattegronden maken voor bijvoorbeeld uw zaal of uw terras.

Duidelijk menu met kleuren en afbeeldingen

Duidelijk menu met kleuren en afbeeldingen

leuren op de artikelknoppen kunnen uw medewerkers helpen de artikelen eenvoudig te herkennen. Ook is het mogelijk om speciale karakters zoals Chineese tekens op de knop te tonen en deze in de keuken te printen.

Vaste gasten module

Vaste gasten module

Bestellingen van vaste gasten kunnen op naam geregistreerd worden in uw kassa. Deze blijven er in staan totdat u ze afrekent ook als u de kassa tussendoor uitzet. Gasten vindt u eenvoudig in de alfabetische lijst of in de lijst met gasten die nog moeten betalen. 

Handige functies

Handige functies

Overzichtelijk bestelscherm zodat ook nieuwe medewerkers direct de juiste artikelen kunnen vinden in de handige menu’s. De functionaliteit is heel intuïtief zodat uw bediening ook zonder uitleg met de kassa kan werken. Bestellen, opties toevoegen, bereidingswijzen, allergieën, afrekenen, rekening delen het is allemaal kinderlijk eenvoudig.

Afhaal-/bezorgmodule

Afhaal-/bezorgmodule

Voor afhaal-/bezorg restaurants is er een speciale module beschikbaar. Hier kunt u de status van de binnengekomen bestellingen in één overzicht zien. Bestellingen vanuit de Ecash Online bestelomgeving en de bekende landelijke bezorgplatformen kunnen automatisch worden verwerkt. Hierdoor heeft u geen losse apparaten meer nodig.

Ecash Live Backoffice

Online Backoffice

Met de Ecash Live backoffice in de cloud kunt u altijd en overal uw kassasystemen beheren. Als u meerdere vestigingen heeft dan kunt u deze vanuit één plek beheren. De kassa’s zelf werken lokaal en dus niet vanuit de cloud. Het tijdelijk wegvallen van een Internetverbinding is dan ook geen probleem. Maak uw menukaarten online en stuur ze dan door naar de kassa. U kunt knoppen een andere kleur of een afbeelding geven waardoor alles overzichtelijk is. Creeer naast gewone artikelen ook heel eenvoudig keuzemenu’s, bereidingswijzen of combinatie artikelen. Gemaakte wijzigingen worden pas actief op de kassa’s nadat u ze doorstuurt. De grafische tafelplattegronden kunt u zelf aanmaken. Sleep de tafels op de plattegrond en plaats diverse herkenningspunten. Hieraan zien uw medewerkers meteen welke tafel bedoeld word.

Overzichtelijke tafelplattegronden

Overzichtelijke Tafelplattegronden

Overzicht van de tafels met een bestelling via een grafische tafelplattegrond. U ziet ook direct welke tafels aandacht nodig hebben. Bijvoorbeeld door na 10 minuten geen actie een tafel een andere kleur te geven.

Uitgebreide Rapportages

Uitgebreide Rapportages

Uitgebreide rapportages maken die u inzicht geven in uw verkopen. Rapporteer onder andere de omzet per groep, per artikel, per weekdag. Of zie in de margerapportage welke producten u het meest opleveren. Ook zijn er mogelijkheden voor integratie met uw boekhoudsysteem.

Intuïtieve bestelinterface

Intuïtieve bestelinterface

Een intuïtieve interface waarmee uw medewerkers direct kunnen werken zelfs zonder uitleg. Artikelen worden direct onderverdeeld in gangen. Menukaart is helemaal op maat voor uw onderneming ingericht. Toevoegen van opties, keuzes, bereidingswijzen maakt het voor de keuken allemaal duidelijk. Kijk terug naar de bestellingen van een tafel. Hoe laat is wat besteld en door wie. Print een bestelling opnieuw of bestel dezelfde ronde nogmaals Handige functies zoals het splitsen van een rekening op artikelniveau of door te delen door aantal personen. Iedereen kan apart afrekenen indien gewenst.